Saturday, February 07, 2009

College回忆录之coursemate篇

Other then friends from H2, I also knew some friends from other courses. Let's talk about you all.

For H1, because i study here, i meet you, audrey, annrene, kaya, camin, chui yee, soo nee, wei yang and those i did not mention your name. Can't remember ma, too many people. Haha. Special words for annrene, coincidence that you stay at the house that i stay before. Haha. However, nice to meet you. Last but not least, of course for you Audrey. The last people i know from H1, and the one I close with so much. We going to training in the same hotel together, hope we can enjoy and help each other. I will wake you up when you fall as sleep while washing the toilets. Haha

给H3,因为在H3我好想只认识你而已哦,爱芳。你很好玩一下的,又会开玩笑叻。哈哈。今天跟你一起唱K才知道原来你还蛮38的。哈哈。不要叫我给你我的心啦,我只有一颗心,给了你我就死掉了。

给H6,除了雪冰那么熟不说之外也有认识几个人的。Nicole,Mervyn,还有曾经说过几句话的ellysa。Nicole也是爱芳和飞鱼的gang咯。因为去过飞鱼家一次,就认识了。也是几38一下,因为我也是38才混得进。哈哈。Mervyn是因为要帮他收钱才比较熟的。过年过节还会收到他的greetings,还不错。

给H10,只有你而已咯。kireina carmendesu。每天说自己漂亮,其实你是kirei jyaarimasen。哈哈。你也是很好啦,跟你聊天会很爆笑一下咯。刚刚看了你的Blog,令我很感动叻。竟然有我的名字。我觉得很surprise叻。上次跟你讨MSN你都没有给我。不要跟你好廖。

给H11,因为去Nikko做工的关系,也因为Law tutorial同班的关系,我认识了慢多人。yorick,yuli,sam,阿杰。你们也是后来才认识的,不过在毕业前可以认识你们,真好。希望可以维持友谊。

No comments: